Forum Forum poświęcone motocyklom SHL produkowanych do roku 1954 Strona Główna Forum poświęcone motocyklom SHL produkowanych do roku 1954
Forum SHL 98, M02, M03, M04, M05 i inne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

remont silnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświęcone motocyklom SHL produkowanych do roku 1954 Strona Główna -> SHL M02, M03, M05
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcings500




Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie

PostWysłany: Śro 21:28, 09 Wrz 2009    Temat postu: remont silnika

witam wszystkich,zabieram sie za silniczek ktory ma troszke brakow czy ktos moze dac jakies rady co pasowalo by od wfm m06 ,na co uwazac przy zakupie czesci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
shl53




Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 21:23, 14 Wrz 2009    Temat postu:

Witam, czy składasz silnik SHL 125cm?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcings500




Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie

PostWysłany: Czw 21:24, 17 Wrz 2009    Temat postu:

witam ,tak 125,z zeberkami na karterach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
shl53




Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 22:14, 19 Wrz 2009    Temat postu:

Od czego tu zacząć Very Happy
Jeżeli chodzi o tłok, korbowód to pasuje tylko z silnika WFM ze sworzniem fi12 wtedy tłok z pierścieniami jest taki jak w SHL i szlif robimy w nad wymiarach WFM.
idąc dalej to głowiczka pasuje tylko z pierwszych WFM ze skośną świecą,
wewnątrz silnika to też mamy różnice szczególne w koszy sprzęgłowym bo łańcuszek a co za tym idzie zębatki są trochę inne, łańcuszek ma mniejszą ilość ogniw,
skrzynia biegów te nadaje się do wykorzystania z WFM ale pod warunkiem że założymy ją w całości (kompletną) bo SHL ma inne zabieraki na zębatkach
elektrownia jest podobna w starych WFM i większą część można wykorzystać
Idea
Życzę powodzenia w składaniu silnika


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcings500




Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie

PostWysłany: Pon 18:50, 21 Wrz 2009    Temat postu:

dziekuje za pomoc,najbardziej zalezalo mi na informacji o skrzyni,teraz najwieksza bolaczka juz jest dokupic cylinder w temacie sie zorietowalem teraz tylko szukanie odpowiedniego.pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświęcone motocyklom SHL produkowanych do roku 1954 Strona Główna -> SHL M02, M03, M05 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin